Al 35 jaar succesvol ingezet

Ten tijde van de EK-winst van het Nederlands Elfstal onder leiding van Rinus Michels, ontstond Lourens Magazine als lokaal tijdschrift. Inmiddels is Lourens voor veel merken en ondernemers een vast onderdeel van hun marketing en positionering.
Nog steeds combineren regionale en landelijke bedrijven hun uitingen in het unieke luxueuze lifestyle magazine en bereiken zo hun doelgroep.

Anno 2024 roeit en groeit Lourens Magazine & Events tegen de stroom in.
Onze visie is dat u overal kunt adverteren, maar dat wij een stap verder zetten.
Onder ander door deze stap niet alleen, maar juist samen met onze partners te zetten.

Gericht samen verder groeien en onze doelgroepen blijven boeien en laten genieten van al het moois dat het leven heeft te bieden.

Lourens staat voor een gerichte benadering van een welgestelde doelgroep. Middels een cross-mediale mediabenadering bereiken en spreken wij deze actieve doelgroep aan. Wilt u ook met hen in contact komen?

 

Lezersprofiel: de lezers van Lourens zijn koopkrachtige en actieve levensgenieters in de leeftijd van 33 tot 63 jaar uit de sociale klasse A en B1. Zij kenmerken zich als fashionable, houden van bijzondere interieurs, rijden in bovenmodale auto’s, gaan graag uit eten, verblijven in luxe mooie hotels en spenderen veel geld aan health en wellness.

Partner mogelijkheden Lourens Magazine. Al meer dan 30 jaar succesvol ingezet
 

Luxe magazine

Al 35 jaar de stevige basis van het merk. Met een verschijningsfrequentie van tweemaal per jaar in een minimale oplage van 70.000 exemplaren, verdeeld over vijf regio’s, creëren wij een veelvoudig bereik binnen de doelgroep. Het luxe lifestyle magazine bevat verrassende interviews en onder meer artikelen over mode, auto’s, kunst, cultuur, interieur, design, reizen, literatuur.

Landelijk & regionaal

De kracht van het magazine is een gebalanceerde mix tussen landelijke artikelen en regionale verhalen. Het magazine wordt gericht verspreid middels abonnementen, klanten/partners en winkels van partners en geselecteerde distributiepunten. Meer inzicht in onze distributiewijze krijgt u in de complete mediakit.

 

Ambassadeurs-service

Een van de pijlers onder de gerichte distributie is de nauwe samenwerking met partners middels het toesturen van het magazine naar de topklanten, bijvoorbeeld als incentive. Deze service zorgt voor een zeer gericht en doeltreffend direct en indirect contactmoment met de doelgroep. Meer weten over deze win-win-win situatie voor uw merk? Vraag de mediakit aan.

Digitale nieuwsbrief

Maandelijks ontvangen onze members een nieuwsbrief met voor hen relevante artikelen. Met de gesegmenteerde verzending zorgen wij ervoor dat de interesse bij de ontvangers hoog blijft en de betrokkenheid bij Lourens als merk continueert.

Online

Online publiceren wij de artikelen uit de print magazines, versterkt met high interest artikelen en branded content voor onze online doelgroep. Op social media trekken wij deze artikelen door. Deze zorgen voor betrokkenheid en meer bezoekers.  

Events

Lourens organiseert meerdere malen per jaar exclusieve Luxury Events op verrassende en onderscheidende locaties. Sleutelwoorden zijn beleving en kwaliteit. En vooral genieten. Van wervelende modeshows, demonstraties, productnoviteiten, boeiende lezingen, entertainment en culinaire verwennerij.

Wilt u weten welke Luxury Event er op stapel staan?

Voor 2024 hebben we weer Luxury Events ingepland.

op 14 april 2024 bij de Landrover Jaguar dealer KIMMAN in Hillegom

Lees hier meer informatie over onze events.

 

 

Direct contact?

Bel Ingmar Kuper (06-238 84 422) of Mariëtte Niehe (06-557 98 718).