Al 35 jaar succesvol ingezet
Ten tijde van de EK-winst van het Nederlands Elfstal onder leiding van Rinus Michels, ontstond Lourens Magazine als lokaal tijdschrift. Inmiddels is Lourens voor veel merken en ondernemers een vast onderdeel van hun marketing en positionering. Nog steeds combineren regionale en landelijke bedrijven hun uitingen in het unieke luxueuze lifestyle magazine en bereiken zo hun doelgroep.
Anno 2024 roeit en groeit Lourens Magazine & Events tegen de stroom in.
Onze visie is dat u overal kunt adverteren, maar dat wij een stap verder zetten.
Onder ander door deze stap niet alleen, maar juist samen met onze partners te zetten.
Gericht samen verder groeien en onze doelgroepen blijven boeien en laten genieten van al het moois dat het leven heeft te bieden.
Lourens staat voor een gerichte benadering van een welgestelde doelgroep. Middels een cross-mediale mediabenadering bereiken en spreken wij deze actieve doelgroep aan. Wilt u ook met hen in contact komen?
Lezersprofiel: de lezers van Lourens zijn koopkrachtige en actieve levensgenieters in de leeftijd van 33 tot 63 jaar uit de sociale klasse A en B1. Zij kenmerken zich als fashionable, houden van bijzondere interieurs, rijden in bovenmodale auto’s, gaan graag uit eten, verblijven in luxe mooie hotels en spenderen veel geld aan health en wellness.
Vraag hier de mediakit aan »
Luxe magazine Landelijk & regionaal
|
Ambassadeurs-service Digitale nieuwsbrief Online |
Events Wilt u weten welke Luxury Event er op stapel staan? Voor 2024 hebben we weer Luxury Events ingepland. op 14 april 2024 bij de Landrover Jaguar dealer KIMMAN in Hillegom Lees hier meer informatie over onze events. | |
|
Direct contact?
Bel Ingmar Kuper (06-238 84 422) of Mariëtte Niehe (06-557 98 718).