Promiss opent zes modewinkels in Noord-Holland

Op 9 augustus opent het nieuwe Promiss aan de Gedempte Gracht 12 in Zaandam en op donderdag 11 augustus aan de Zeestraat 7 in Volendam. Ook in Heerhugowaard (13 augustus), Schagen (16 augustus), Ijmuiden (19 augustus) en Den Helder (20 augustus) opent Promiss de komende weken. De merknaam doet misschien denken aan de winkelketen van voorheen, maar niets in de nieuwe store herinnert aan het 'oude' merk. Promiss is er voor vrouwen met een moderne stijl die zoeken naar de perfecte fit, moderne klassiekers en hoge kwaliteit. Een vrouw met karakter die haar beste features graag benadrukt. Karakter bepaalt je stijl: dit motto voert het merk door in alle elementen. Dat is terug te zien in de kleding, waarbij aandacht voor detail, fit en textuur vooropstaat, maar ook in de accessoirelijn en de groeiende home-collectie. Promiss streeft ernaar om zo snel mogelijk een 50-tal on- en offline verkooppunten te realiseren.
 
Focus op pasvorm en kwaliteit
Designer Yana Gorbacheva nam samen met haar team de rebranding van het merk op zich: "Het is een grote eer om Promiss vorm te geven, de positionering te bepalen en het concept te ontwikkelen, van collecties tot winkelinrichting. Het doel is om te voldoen aan de vraag naar vrouwelijke, stijlvolle en toegankelijke kleding in maat 36 tot en met 46, ongeacht leeftijd. Innovatieve stoffen en doordachte ontwerpen zorgen voor de perfecte fit en hoge kwaliteit tegen een toegankelijke prijs."
 
Over Promiss
Promiss onderscheidt zich door hoge kwaliteit, een toegankelijke prijs en zeer goede service te bieden aan veertigplus vrouwen met karakter. De flagshipstore opende op 14 juli 2016 in Hoofddorp. Hun vrouwelijke visie en oog voor detail leidde tot een modern concept met karakter. Promiss streeft ernaar om zo snel mogelijk een 50-tal on- en offline verkooppunten te realiseren. Het interieur van de Promiss stores is ontworpen door architectenbureau Studio Nest. Sandra Rijling van Rijling Merkstrategie is mede verantwoordelijk voor de rebranding van het merk.

Geschreven op

Naar het overzicht

Shocking pink

En toen was daar ineens shocking pink! Een kleur die modeontwerper Elsa Schiaparelli in 1937 in Parijs introduceerde en die anno 2022 nog... Lees meer »

Maatwerk & experiment

In een wereld vol massaproductie richt modeontwerper Rosalie Key zich bewust op het tegenovergestelde: maatwerk. Vanuit haar Rotterdamse... Lees meer »

Feniks uit de as

Modehuis Boersma herrijst als een feniks uit de as. Het is te bizar voor woorden: Birgit Boersma en haar man Arjan Maat kreeg op 1 augustus... Lees meer »

Meesterlijk zwart

Zwart. Het was de favoriete kleur van de Spaanse couturier Cristóbal Balenciaga. Een kleur waarin zijn sculpturale en complexe vormentaal... Lees meer »

Beken kleur

Dé trend van dit moment? Jezelf (durven) laten zien, zegt Marco van Hall van Mull Castricum. ‘We mogen en willen onszelf weer meer laten... Lees meer »

Outfits met impact

Prachtige stoffen, geraffineerde breisels, mooie warme kleuren; dit winterseizoen laat She’s Different in Rijssen je weer verbazen met een... Lees meer »

Mix it up

Stijlvol en comfortabel gaan hand in hand in herfst-wintercollecties voor mannen. Een grote trend is het combineren van verschillende stijlen... Lees meer »

Viva volume

De modetrends voor winter 2022 staan in het teken van oversized volumes. Van wijde broeken tot grote jassen: het slimfit tijdperk is definitief... Lees meer »

Dé trends van het seizoen

Androesja is een herenkledingzaak in hartje binnenstad van Groningen. Eigenaar Androesja Vermaning verheugt zich op het najaar/winterseizoen... Lees meer »

Elegance is an attitude

Grenzeloos, dat is Ameya in Assen. Eigenaresse Jacqueline Barree presenteert een eigen stijl en mix van bekende en onbekende, duurzame merken... Lees meer »