OGER breidt haar store uit in Den Haag

OGER opent een geheel nieuwe storebeleving in herenmode die zich onderscheidt van alle andere bestaande boutiques. De combinatie van het gebruik van alleen de beste brands en stoffen, Italiaanse stijl, onverslaanbare persoonlijke service en binnen een haalbare prijsklasse is een revolutionaire benadering. Door de uitbreiding van de maatwerkafdeling speelt OGER helemaal in op de wensen van klanten om een eigen persoonlijke identiteit te creëren.
 
Donderdag 15 september heeft OGER Den Haag haar store op Noordeinde 6 uitgebreid. Oger is sinds 1994 gevestigd in Den Haag. Na 22 succesvolle jaren heeft men besloten om de ruimtes van de store te vergroten middels een compleet nieuwe store op het Noordeinde 4.
 
Oger Lusink (founder en naamgever): “De OGER store in Den Haag was toe aan uitbreiding om de groei te blijven waarborgen. De vernieuwde store is compleet ingericht in de nieuwe OGER 2.0 stijl, het concept is een mix van strakke en moderne inrichting met authentieke elementen. De store is smaakvol ingericht met nieuwe designkasten in pianoglanslak, lichtkoepels en architraven op de muren om de OGER beleving te behouden”. Voor ons was de uitbreiding van Den Haag een logische stap om de ‘ultimate experience’ te vergroten nadat we dit achtereenvolgend in Rotterdam (2007) en in Amsterdam (2000 en 2015) hebben gedaan. Deze experience, welke een mix is van persoonlijke aandacht en store beleving, willen we  aan klanten in zowel betaalbare prijsklasses als het absolute topsegment voor maatwerk en 'Ready To Wear' in de markt aanbieden. Deze stap zorgt ervoor dat OGER een centrale rol blijft spelen in het Haagse modelandschap van hoger segment herenmode, aldus Lusink.
 
Björn Hillerström (CMO): “Sinds de start van Den Haag zijn we een pakkenwinkel geworden. In het veranderende retail landschap van high-end luxury brands waar een saturatie van mono-brand stores plaats vindt, namelijk 52% mono-brand vs. 48% multi-brand stores zien we ruimte om de formule te perfectioneren. Na jaren van groei, ontwikkelde uniciteit en toenemende personalisatie vraag van de markt is de tijd rijp om het assortiment te optimaliseren op het gebied van maatwerk en high-end menswear. Middels deze ontwikkeling zijn we klaar om de OGER brands en Den Haag store naar het allerhoogste niveau te brengen”.
 
Martijn Lusink (CEO): “We kregen de mogelijkheid om het monumentale gebouw zorgvuldig te herstellen naar de oorsprong, welke al jaren de stad Den Haag symboliseert. Het pand is volledig van binnen als buiten gerenoveerd. Het ontwerp van deze store is ook een uitdrukking van onze filosofie, hoewel het zorgvuldig is ontworpen, is het uitnodigend en toegankelijk, je voelt de vrijheid en de sfeer. De ruimte op de begane grond is volledig geënt op luxury menswear brands en schoenen. Via een unieke trapopgang kom je op de eerste etage waar de vernieuwde maatwerkafdeling zich bevindt. Hier heeft de klant de ruimste keuze in maatwerk merken,  stoffen en opties om je pak helemaal naar eigen smaak samen te stellen”.
 
De store is op donderdag 17.00 uur officieel geopend onder grote belangstelling van pers, royalty’s, politici en klanten van OGER. In aanwezigheid van de belangrijkste partners zoals; Moët & Hennessy, Mercedes Benz Den Haag, Dungelman en Sparkling food & The M. Deze partners hebben er voor gezorgd dat samen met het prachtige weer, het feestje compleet was. Klanten kregen gedurende deze avond de kans om de nieuwe store te bezichtigen en afspraken te maken voor het opmeten van nieuwe maatpakken.
 
ABOUT OGER
OGER is de leading specialty store in Nederland en België. Bij OGER vindt u de meest complete collecties van meer dan 50 exclusieve Italiaanse topmerken zoals Attolini, Brioni, Canali, Caruso, Corneliani, Jacob Cohen, Loro Piana, Moncler, Santoni en Woolrich. Daarnaast ontwerpt en produceert OGER eigen Menswear collecties. We zijn een bedrijf met 7 stores en met meer dan 90 Personal Advisors welke tot uw dienst staan.
 
OGER staat synoniem voor succes en haar missie is om voor klanten een persoonlijke identiteit op maat te creëren. Het hart van het bedrijf is de persoonlijke service om klanten centraal te stellen middels een unieke beleving zoals Oger Lusink dat sinds de oprichting in 1989 met zijn broers Martin en Rob voor ogen had. Van handgemaakte jeans tot aan sartoriale pakken, bij OGER vindt u het totale beeld in één store.
Sinds 2013 is OGER als eerste Nederlands bedrijf toegetreden tot Fondazione Altagamma voor haar jarenlange toewijding aan het Italiaans erfgoed op het gebied van mode en cultuur. Altagamma vertegenwoordigt de crème de la crème van Italiaanse business in fashion, design, juwelen, cosmetica, food en automotive.
 
Op het gebied van Maatwerk biedt OGER in haar stores in: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Antwerpen een grote diversiteit. Maatwerk start bij OGER al vanaf €448,- Exclusieve dameskleding is verkrijgbaar bij OGER Donna in Amsterdam. Daar is tevens de franchisestore van Corneliani gevestigd. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om de fysieke stores te bezoeken dan bent u ook online op het juiste adres. Online biedt OGER u persoonlijke stijladviezen en een customer care service met toegewijde Online Personal Advisors welke u te woord staan voor de unieke shopping experience.

www.oger.nl

Naar het overzicht

Met trots lanceert Circle of Trust hun Summer Capsule Collection ontworpen in samenwerking met Naomi van As.

Met trots lanceert Circle of Trust dit seizoen een capsule collectie in samenwerking met Naomi van As. Ieder seizoen creëert Circle of Trust... Lees meer »

Sarah Pacini: krachtige expressie

De filosofie van Sarah Pacini is dat mode niet alleen een kunstvorm is, maar ook een krachtig expressiemiddel om je ‘ware ik’ te laten zien.... Lees meer »

Modegenen in Volendam

Op een karakteristieke locatie in het gezellige centrum van Volendam bevindt zich Marie & Marie. Een stijlvolle modezaak met een dertigtal... Lees meer »

Neus voor modetrends

Al ver voor hun optreden in het televisieprogramma ‘Steenrijk, straatarm’ richtten Alice Zegerius en Michael Overdiek zich op het verkopen... Lees meer »

Brandstore CLOSED in Groningen

Samen met haar moeder een modezaak beginnen was al jarenlang een stille wens van Charlotte Paas. Dat het fashionlabel CLOSED hen tijdens... Lees meer »

She's Different: Coffee & Clothes

‘Iej könt oe pas joonk veulen a'j oald bint en dan is ' te loate’. Het is één van de spreuken op een tafeltje bij Coffee & More van She’s... Lees meer »

Loes Berkhout telt haar zegeningen

Loes Berkhout (37) is eigenaresse van drie modezaken in de Noordhollandse kustplaats Bergen. Onze redactie nam een kijkje bij deze ondernemende... Lees meer »

Winkelen is een feest bij Mull

Tien jaar geleden verhuisde modewinkel Mull in Castricum naar een prachtig nieuw pand, ruim twee keer zo groot als de vorige winkel. Datzelfde... Lees meer »

Marieke van der Vegt eigenaresse HB Mode

OMMEN - Na tien jaar zij aan zij gewerkt te hebben met Henk Pater heeft Marieke van der Vegt het stokje van hem overgenomen. Als nieuwe... Lees meer »

New Balance introduceert WL520 damessneaker

New Balance lanceert de damessneaker WL520, een sprankelend ontwerp dat herinnert aan de originele versie uit de jaren zeventig. De elegante... Lees meer »

‘De bandoneon is een jaloerse minnares’
Het leven als speeltuin
Focus is nu mijn sleutelwoord
Kunst in huis
De 'Linda' van Spakenburg
‘De eerste zijn die niet sterft’
Mrs. Rolls-Royce